Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

 

Objednávka

 

Objednávku přijímáme pouze od zákazníků z České republiky.

1. Pouze objednávky s řádně vyplněnými kontaktními a fakturačními údaji jsou platné.

2. Odeslaná objednávka je považována za závaznou.

3. Po odeslání objednávky budete informováni o zaevidování Vaší objednávky, následně budete kontaktováni naším pracovníkem o jejím zpracovávání a expedici.


Cena zboží

Veškeré ceny uváděné v internetovém obchodě jsou platné a jsou v českých korunách pro zákazníky v České republice.

 

Doprava a platba

Níže najdete veškeré způsoby plateb a možnosti dopravy včetně podmínek a cen.


Způsoby platby

  • Platba na dobírku při převzetí zboží je zpozplatněna částkou 39 Kč
  • Platba předem na bankovní účet je osvobozen od dalších poplatků.

Bankovní účet

Banka: ČSOB

č.ú: 248082775/0300

Variabilní symbol vyplňte jako číslo objednávky

Do poznámky uveďte, prosím, své jméno

 

Doprava na zadanou adresu

Způsob a cena dopravy záleží na rozměru, váze a povaze objednaného zboží. Standardní dopravní společností pro drobné zboží (vyjma křehkého zboží označeného symbolem "nákladního autíčka") - tzn. zboží do váhy 50 kg, délky 200 cm a maximální obvodové délky (2x šířka + 2x výška + délka) = 300 cm - je společnost GEIS.
Pro větší objednávky, které nelze z důvodu větších rozměrů zaslat přes výše uvedeného dopravce, je užita Individuální doprava.
Nadrozměrné nebo křehké zboží je označeno speciálním symbolem "nákladního autíčka", kdy si dopravu zajišťujeme sami, případně společnost TOPTRANS či GEIS.

Při větším množství zboží může být prodejcem změněna cena dopravy a změněn dopravce!


Doprava společností GEIS

Zboží (balík pravidelných tvarů-nelze trubky) do 50kg a 3m (2xv+2xš+d) je dopravováno společností GEIS za cenu 111 Kč.

 

Doprava společností TOPTRANS

Dopravu společností TOPTRANS využíváme k zasílán objemnějšího zboží jako jsou např. dlouhé trubky a kamna. Následná cena je rozdělena dle váhy zboží do několika pásem:

  • do 15 kg včetně 240 Kč
  • do 50 kg včetně 380 Kč
  • do 100 kg včetně 550 Kč
  • nad 100 kg 700 Kč

 

Osobní odběr

Osobní odběr je možný v prodejně Dvořák Karlík s.r.o. , Dudychova 298, Holice, 53401  (vchod z ul. bratří Čapků)

Platba předem - bezhotovostní platba předem na náš bankovní účet 248082775/0300

Platba hotově - hotově ve výdejním místě prodejce, platba kartou není možná

Při osobním odběru vždy vyčkejte, až budete emailem vyzváni. Doba přípravy zboží k výdeji jsou 1-2 pracovní dny od potvrzení převzetí objednávky.

 

Termíny dodání

Je-li zboží skladem, pak standardní dodací lhůta činí cca 5 pracovních dní.

Pokud je zboží označeno jako "skladem u dodavatele" pak je dodací lhůta 1 - 4 týdny.

U nadrozměrného a křehkého zboží označeného symbolem "nákladního autíčka" může být až 8 dní (zákazník bude o termínu dodání informován). Není-li zboží skladem, potom je zákazník informován o jeho objednání u dodavatele a následně průběžně informován o stavu jeho objednávky.

 

Převzetí zboží

Převzetí zboží od spediční společnosti

Při každém převzetí zboží se přesvědčte, že je obal zboží nepoškozen. V případě jeho viditelného poškození sepište s předávajícím reklamaci, případně zboží odmítněte.

 

Ochrana osobních údajů

Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací se dozvíte v dokumentu věnovaném našim pravidlům zpracování osobních údajů.

 

Reklamace

V případě reklamace nás kontaktujte na email e-shop@dvorak-karlik.cz nebo tel.: 466 923 141.

Dle povahy a druhu závady pak společně zvolíme nejlepší způsob vyřízení reklamace.

Pro uplatnění reklamace je nutné doložit doklad o koupi a záruční list.

Veškeré kroky se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

V případě uznání reklamace bude zákazníkovi vráceno poštovné, které zaplatí při vrácení zboží prodejci, ve výši svozu prodejce.

 

Odstoupení od smlouvy nakupujícím a vrácení zboží

Kupující, který je v postavení spotřebitele (fyzická osoba nepodnikatel) má právo dle ust. § 1829 odst. 1  zákona č. 89/2012 Sb, občanského zákoníku odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě 14 dnů, a to ode dne převzetí zboží (jde-li o kupní smlouvu), nebo ode dne převzetí poslední dodávky zboží (jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí), nebo ode dne převzetí první dodávky zboží (jde-li o smlouvu, jejíž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží). Pro posouzení dodržení 14 denní lhůty pro odstoupení od smlouvy je rozhodující okamžik odeslání odstoupení prodávajícímu na email e-shop@dvorak-karlik.cz,  jehož přijetí prodávající spotřebiteli potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě.

Odstoupí-li kupující - spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu zboží, které od něho obdržel, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, přičemž kupující nese náklady spojené s navrácením zboží. Odstoupí-li kupující - spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem, přičemž však platí, že prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Jestliže kupující - spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Kupující - spotřebitel odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Prodávající může po kupujícím - spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

 

V souladu s ust. § 1837 zákona č. 89/2012, Sb. občanský zákoník, nemá kupující - spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy, c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele, d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů, g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal, i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů, j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu, k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Formulář pro odstoupení od smlouvy si stáhněte kliknutím na tento text.

 

 

Odstoupení od smlouvy prodejcem

Firma Dvořák – Karlík s.r.o. má právo odstoupit od již uzavřené smlouvy v případě, že se plnění stane nemožným (zboží se již nevyrábí, nedodává a nebo je v omezeném množství ve výprodeji) a dále v případě, že kupující nepřevezme či odmítne převzít objednané zboží. Dále je prodejce oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud zákazník neprovede platbu během 10 dní od objednání.

Zákazník o vzniklé situaci musí být informován.

 

 

Záruční lhůty podle občanského zákoníku

Odpovědnost za vady popisuje občanský zákoník v § 619 – 627. Jestliže se nejedná o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které jsou v rozporu s kupní smlouvou. A to v záruční době, která činí:

  • 24 měsíců u prodeje spotřebního zboží

 

Od 1. února 2016 vstupuje v účinnost novela zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Nově zavádí institut mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

Subjektem příslušným k řešení mimosoudního spotřebitelského sporu bude ve většině případů (ne vždy) Česká obchodní inspekce (ČOI). A to pouze na návrh spotřebitele, který bude muset doložit, že se mu spor nepodařilo vyřešit s podnikatelem přímo.

  • návrh na mimosoudní řešení sporu podává spotřebitel (možné i on-line podání)
  • ČOI akceptuje návrhy nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel řešil s podnikatelem spor poprvé
  • povinnost spotřebitele doložit, že se mu nepodařilo spor vyřešit s podnikatelem přímo
  • podnikatel musí poskytovat ČOI součinnost, v opačném případě hrozí pokuta až 1 000 000 Kč
  • každá strana si nese své vlastní náklady
  • mimosoudní řešení ČOI není nijak zpoplatněno
  • řešení sporu musí ČOI uzavřít do 90 dní od přijetí návrhu (respektive může být prodloužena o dalších 90 dní)

 

Od 1.března 2017 je náš e-shop v evidenci  EET

Zákon o EET:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

zákazník souhlasí s vystavením a zasláním účtenky elektronickou formou